Beredskabskurset den 19 maj kl.17.00 i Sognegaarden gennemføres som planlagt. De nødvendige 20 deltagere har meldt sig. Det er flot og glædeligt, at vi igen får den nødvendige opbakning.
Skulle en eller anden have overset indbydelsen ,har vi sat en frist til torsdag den 14 ende kl.12.
Det gør bestemt ikke noget, hvis nogle af de nye på højen eller i hegnet melder sig, og sammen med vi andre tager turen til Mårslet. Det drejer sig jo ikke mindst om at hjælpe hinanden endnu mere fremover.
Med venlig hilsen
Calle Larson og Knud Ramian
Tilmelding :
Carel@larson.dk eller 40192777.